Inloopbijeenkomsten digitale parkeervergunningen

In december organiseren we drie inloopbijeenkomsten in de raadzaal van het stadhuis. Hier kunt u terecht met uw vragen over de digitale parkeervergunningen.

Digitale parkeervergunning

Op 6 oktober 2016 heeft de gemeenteraad besloten om een nieuw digitaal systeem voor parkeervergunningen in te voeren. Nieuwe parkeervergunningen kunnen al digitaal aangevraagd worden via het E-loket van de gemeente Assen. In december moeten alle huidige vergunninghouders hun parkeervergunning opnieuw aanvragen voor 2017. Zij hebben hier op woensdag 16 november een brief over ontvangen.

Kom naar één van de inloopbijeenkomsten!

In december organiseren we drie inloopbijeenkomsten in de raadzaal van het stadhuis. U bent van harte welkom op:

  • Woensdag 7 december: 16.00 tot 20.00 uur
  • Maandag 12 december: 16.00 tot 20.00 uur
  • Donderdag 15 december: 18.00 tot 20.00 uur

Tijdens de inloopbijeenkomsten kunt u vragen stellen over de digitale parkeervergunning. Onze medewerkers staan voor u klaar en helpen u graag met het digitaal aanvragen van uw parkeervergunning. De vergunning moet aangevraagd worden door de persoon die de auto op naam heeft staan. Neem de volgende documenten mee naar de bijeenkomst:

  • Uw DigiD gegevens
  • Uw bankpas met kaartlezer en/of iDeal inloggegevens, zodat u via iDeal kunt betalen. Of uw creditcardgegevens, zodat u online uw betaling kunt uitvoeren.
  • Kentekenbewijs

Wilt u meer informatie?

Op deze pagina van parkeren.assen.nl vindt u de veel gestelde vragen en bijbehorende antwoorden over de digitale parkeervergunning. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op via 14 0592, mail naar info@assen.nl onder vermelding van ‘digitale parkeervergunning’ of kom naar één van de inloopbijeenkomsten.