Integrale boa

Over de vacature

Openingsdatum
3 april 2024
Sluitingsdatum
16 april 2024
Uren per week
36
Salaris
€ 3481
Salarisschaal
6
Vakgebied
Openbare orde en veiligheid
Opleidingsniveau
MBO

Ben jij een echt daadkrachtige teamplayer en durf jij samen met je collega het aanspreekpunt te zijn in onze stad?  Dan kunnen de Assenaren op jouw toezicht- en handhavingsactiviteiten rekenen!

Team

We zijn een dynamisch team waar we binnen de gestelde kaders veel vrijheid bieden over de toezicht en handhavingstaken. Ons doel is de stad en de omgeving/ gemeente Assen veiliger, mooi en leefbaarder te maken.

We zijn onderweg om een informatie-gestuurd team te worden. We anticiperen op hetgeen waar onze omgeving om vraagt, het werk is altijd leidend. De integrale boa ondersteunend voornamelijk de wijkboa; je bent daarnaast een ondersteunende kracht in de hele stad/gemeente; je bent het gezicht van gemeente Assen in de wijk. 

Jij

  • Je ziet je toe op de naleving van wet- en regelgeving, voorschriften en vergunningen in hoofdzaak op het gebied van APV, D&HW, ASV, Wet Mulder, evenementen. In voorkomende gevallen treed je handhavend op
  • Je handelt meldingen, toezicht- en handhavingszaken administratief af en je legt je bevindingen en rapportages vast; daarbij tref je maatregelen in overleg met belanghebbenden
  • Je bent (pro)actief in het oppakken van incidenten en meldingen of je vertaalt deze naar toezicht- en handhavingsactiviteiten voor je naaste collega’s. Daarnaast neem je actief deel aan diverse integrale handhavingstaken en -projecten
  • Je bent klant- en resultaatgericht en hecht waarde aan een goede samenwerking. Wij verwachten van jou vastberadenheid en overtuigingskracht.
  • Je beheerst de Nederlandse taal en weet jij deze woorden om te zetten in concrete verslaglegging
  • Je hebt een flexibele instelling en vindt het geen probleem om in de weekenden, feestdagen of in de avonden te werken. Nachtdiensten zijn incidenteel en vinden alleen plaats tijdens bepaalde evenementen (er vindt uiteraard afstemming plaats over het rooster, de planner doet haar best om rekening te houden met bepaalde voorkeuren)

Jouw 4 competenties 

  • Netwerker
    Je ontwikkelt en verstevigt relaties en samenwerking binnen en buiten de organisatie en wendt deze aan om informatie, steun en medewerking te verkrijgen
  • Zelfstandig
    Je bent in staat om je eigen werk goed uit te voeren zonder hulp van anderen en werkt efficiënt
  • Besluitvaardig
    Je durft besluiten te nemen. Dit doe je door actie te ondernemen of door een oordeel te geven over bepaalde vraagstukken
  • Empathisch
    Je hebt het vermogen om je in te leven in de gevoelens of de gedachtegang van een ander. Je voelt en onderkent welk effect je eigen aard en eigen gedrag op een ander heeft of kan hebben en bent in staat daar rekening mee te houden

Wij vragen

  • Je hebt een afgeronde MBO+ opleiding aangevuld met een geldig diploma Buitengewoon Opsporingsambtenaar
  • Je hebt kennis van je eigen bevoegdheden en bent vaardig in het opstellen van processen verbaal
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in werk of stage als BOA/Toezichthouder en je beschikt over een geldig rijbewijs B
  • Daarnaast is de training/opleiding Alcoholwet,  EHBO en AED een pré; dan wel ben je bereid deze te volgen

  • Tevens ben je goed bekend met werkwijze en de cultuur van de strafrechtketen 

Wij bieden

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3481,- bruto per maand (functieschaal 6) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een thuiswerkregeling, een ruim opleidingsbudget en doorgroeimogelijkheden
  • Individueel keuzebudget met in totaal 17,05% aan extra salariscomponent voor o.a.: Fiets en fietsaccessoires, tablet/laptop en sportvoorzieningen
  • Een tijdelijke aanstelling van 1 jaar met uitzicht op een vaste aanstelling.

Sollicitatieprocedure

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 22 april tussen 13:00-16:00

Heb je interesse voor deze functie dan ontvangen we graag jouw motivatiebrief en CV via de onderstaande sollicitatiebutton.

Voor vragen over vacature kun je contact opnemen met Dick Dreves, Teammanager team Vergunning, Toezicht en handhaving via 06-55215784 of d.dreves@assen.nl

Deze vacature wordt eerst een week intern opengesteld, vervolgens binnen de samenwerkingsverbanden en extern. Bij de selectie van kandidaten handelen wij volgens onze werving en selectieprocedure waar bij gelijke geschiktheid eerst interne, en vervolgens medewerkers met een arbeidsovereenkomst bij een van onze samenwerkingsverbanden voorrang hebben.