Servicedesk medewerker
Over de vacature
- Openingsdatum
- 23 september 2024
- Sluitingsdatum
- 7 oktober 2024
- Uren per week
- 36
- Salaris
- € 3831
- Vakgebied
- Dienstverlening / Facilitair
- Opleidingsniveau
- MBO niveau 4
Bij de gemeente Assen werk je in een hecht en betrokken team waar collegialiteit voorop staat. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat elke medewerker zich welkom en ondersteund voelt. Op woensdag is het bij ons team ‘kip dag’, waarbij we samen genieten van een maaltijd van de poelier, en tijdens de pauzes maken we vaak een wandeling door de stad. Bovendien spelen we regelmatig sporttoernooien mee en andere leuke activiteiten, wat bijdraagt aan een fijne werksfeer.
Daarnaast houd je de voorraden bij en plaats je bestellingen. Je hebt dagelijks contact met onze leveranciers en zorgt ervoor dat je de schakel bent tussen onze collega's en de leveranciers. Je denkt in oplossingen en hebt een dienstverlenende instelling. Je kunt goed functioneren in een hectische omgeving en snel schakelen.
Dit omvat onder andere:
Stuur ons je cv en motivatie via de sollicitatieknop.
Eén gesprek:
Tijdens een persoonlijk gesprek ontdekken we samen hoe jouw talenten en ervaringen aansluiten bij onze facilitaire uitdagingen.
Aanbieding:
Laten we samen bespreken hoe jij deel kunt uitmaken van ons team. Ben je klaar om je aan te sluiten bij de gemeente Assen?
Aangenomen:
Word onderdeel van ons team dat met veel enthousiasme en inzet de serviceprocessen en dienstverlening binnen de gemeente optimaliseert.
Wat krijg je:
Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal €3.831,- bruto per maand (functieschaal 7, salarispeil 1 oktober 2024) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Je ontvangt maandelijks een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% waarmee je zelf keuzes kunt maken in je arbeidsvoorwaarden. Daarnaast bieden we een flexibele werkomgeving waarin jouw persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. We handelen volgens onze werving en selectieprocedure waarbij gelijke geschiktheid interne medewerkers voorrang hebben.
Profiel
We zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve medewerker met een passie voor dienstverlening. Je bent zelfstandig, oplossingsgericht en voelt je thuis in een dynamische werkomgeving. Ervaring met het coördineren van balie werkzaamheden en projectmatig werken is een pré.Functieomschrijving:
Bij de Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het aannemen van eerste- en tweedelijns meldingen. Deze meldingen komen binnen via de digitale servicedesk, telefonisch, en via e-mail. Een keer per week zit je aan de servicedeskbalie. Je registreert de meldingen in ons systeem, Topdesk. Je lost de meldingen zelf op of stuurt ze door naar de juiste oplosgroep. Je werkt samen met andere teams zoals Technisch en Functioneel Beheer, Logistiek, en de huismeester.Daarnaast houd je de voorraden bij en plaats je bestellingen. Je hebt dagelijks contact met onze leveranciers en zorgt ervoor dat je de schakel bent tussen onze collega's en de leveranciers. Je denkt in oplossingen en hebt een dienstverlenende instelling. Je kunt goed functioneren in een hectische omgeving en snel schakelen.
Dit omvat onder andere:
- Gastvrij: Je staat bezoekers en medewerkers vriendelijk te woord, beantwoordt vragen zowel telefonisch als per mail, en zorgt voor een positieve indruk
- Beheer van facilitaire zaken: Je beheert en organiseert facilitaire verzoeken en ondersteunt bij de planning en uitvoering van evenementen.
- Projectmatig werken: Je draagt bij aan dienstverlenende projecten die de efficiëntie en kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren.
- Ondersteuning van collega's: Je zorgt ervoor dat je collega's worden ondersteund en werkt nauw samen met andere teams binnen de organisatie.
Jouw collega's:
De Servicedesk bestaat uit een enthousiast en gedreven team van 7 collega’s. Wij ondersteunen graag onze collega’s in de organisatie. Zij kunnen bij ons terecht voor een breed scala aan vragen op zowel facilitair als op ICT gebied.Sollicitatieproces:
Solliciteer:Stuur ons je cv en motivatie via de sollicitatieknop.
Eén gesprek:
Tijdens een persoonlijk gesprek ontdekken we samen hoe jouw talenten en ervaringen aansluiten bij onze facilitaire uitdagingen.
Aanbieding:
Laten we samen bespreken hoe jij deel kunt uitmaken van ons team. Ben je klaar om je aan te sluiten bij de gemeente Assen?
Aangenomen:
Word onderdeel van ons team dat met veel enthousiasme en inzet de serviceprocessen en dienstverlening binnen de gemeente optimaliseert.
Wat krijg je:
Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal €3.831,- bruto per maand (functieschaal 7, salarispeil 1 oktober 2024) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Je ontvangt maandelijks een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% waarmee je zelf keuzes kunt maken in je arbeidsvoorwaarden. Daarnaast bieden we een flexibele werkomgeving waarin jouw persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.
Ben je enthousiast ?
Zie jij jezelf al bij ons werken voor de medewerkers van de gemeente Assen? Stuur dan je motivatie en cv uiterlijk 7 oktober op naar ons toe. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Hanif Amini via h.amini@assen.nl of 06-42898505 We verwelkomen je graag in ons team!Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. We handelen volgens onze werving en selectieprocedure waarbij gelijke geschiktheid interne medewerkers voorrang hebben.
- Locatie
- Assen
- Adres
- Noordersingel 33, 9401JW, Assen
- Stad
- Noordersingel 33, 9401JW, Assen