Servicedeskmedewerker

Over de vacature

Openingsdatum
9 juli 2024
Sluitingsdatum
16 juli 2024
Uren per week
36
Salaris
€ 3784
Vakgebied
Dienstverlening / Facilitair
Opleidingsniveau
MBO niveau 4
Voel jij je thuis in een informele, collegiale en professionele organisatie waarbij de klant centraal staat? Zie jij het zitten om de Servicedesk van de gemeente Assen te ondersteunen? Lees dan snel verder!

Jij
Jij neemt de eerste-en tweedelijns meldingen aan via de digitale servicedesk, aan de balie, telefonisch en via e-mail. Deze meldingen worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost de meldingen zelf op of zet deze door naar de betreffende oplosgroep. Je werkt daarin ook samen met andere teams zoals Technisch en Functioneel Beheer, Logistiek en de huismeester.

De nadruk van je werk ligt op de facilitaire aanvragen, maar je lost ook de meest voorkomende ICT gerelateerde meldingen op, zoals inlogproblemen, maar mogelijk ook accountbeheer en het inrichten van mobiele apparaten. Je houdt voorraden bij en plaatst bestellingen. Ook signaleer je op afwijkingen en informeer je de coördinator hierover. Je bent proactief in het meedenken in verbeteringen en oplossingen met een positief kritisch houding. Je kunt werken in een hectische omgeving en je kunt snel schakelen.

Jouw competenties
  • Je bent communicatief vaardig, doordat je goed kunt luisteren, en je je persoonlijk, telefonisch en schriftelijk goed kunt uitdrukken. Je vraagt door als het nodig is om het probleem van je collega’s duidelijk te krijgen
  • Je bent digitaal vaardig. Je kunt goed met digitale systemen overweg en kunt goed overweg met laptops, smartphones en tablets.
  • Je bent klant- en servicegericht, omdat je er plezier in hebt je collega’s te ondersteunen
  • Je bent accuraat en werkt nauwkeurig.
Team
De Servicedesk bestaat uit een enthousiast en gedreven team van acht collega’s. Wij ondersteunen graag onze collega’s in de organisatie en van de WPDA. Zij kunnen bij ons terecht voor een breed scala aan vragen op zowel ICT als op facilitair gebied.

Wij vragen
  • Je hebt affiniteit met interne dienstverlening en ervaring als Servicedesk- of baliemedewerker. Vanuit een proactieve houding neem je waar nodig of gewenst initiatief om de dienstverlening van de servicedesk op een hoog peil te houden.
  • Je hebt een MBO+ werk en denkniveau. Je hebt gedegen kennis van Topdesk. Kennis van ISM methodiek (of vergelijkbare methodiek) is een pré.
  • Je hebt een analyserend vermogen en denkt in oplossingen en mogelijkheden.
Wij bieden
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal €3.784,- bruto per maand (functieschaal 7, salarispeil 1 januari 2024) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur per week)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een thuiswerkregeling, een ruim opleidingsbudget en doorgroei mogelijkheden
  • Individueel keuzebudget met in totaal 17,05% aan extra salariscomponent voor o.a.: Fiets en fietsaccessoires, tablet/laptop en sportvoorzieningen
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar die bij wederzijds bevallen wordt omgezet naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
Sollicitatieprocedure
Heb je interesse voor deze functie dan ontvangen we graag jouw motivatiebrief en CV via de sollicitatiebutton op deze pagina. 

De gesprekken vinden plaats op donderdag 18 juli 2024.

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Hanif Amini, Coördinator Servicedesk, via 06-42 89 85 05 of via h.amini@assen.nl.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Locatie
Assen
Adres
Noordersingel 33, 9401JW, Assen
Stad
Noordersingel 33, 9401JW, Assen