Logo van Gemeente Assen dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Assen
Logo van Gemeente Assen dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Assen

Deel uw ervaring

Wij willen graag weten wat u van onze dienstverlening vindt. Dat kan aan de balie, als u ons belt of op een ander moment waarop u contact met ons heeft. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan gaan we graag met u in gesprek over uw klacht. Bijvoorbeeld als u een brief heeft gestuurd en u heeft nog geen reactie. We willen zo snel mogelijk met u in gesprek gaan over uw klacht, neem hiervoor contact op via 14 0592. Via dit telefoonnummer kunt u ook een afspraak maken met de ombudscommissie. Het kan ook zijn dat u bezwaar wilt maken tegen een besluit van ons. Als dat zo is, dan kunt u de bezwaarschriftenprocedure starten.

Hulp bij een klacht of bezwaar

U kunt hulp inschakelen als u een klacht wilt indienen of bezwaar wilt maken. Dat kan iemand zijn uit uw omgeving. Als dat niet lukt, maar u wilt wel hulp dan kunt u gebruik maken van de onafhankelijke cliëntondersteuning.

Voor jongeren is er het Advies-, en Klachtenbureau Jeugdzorg, het AKJexterne-link-icoon. Het AKJ is de organisatie van de vertrouwenspersonen voor de jeugdhulp. Het AKJ biedt hulp aan kinderen, jongeren en ouders/verzorgers die een vorm van jeugdhulp ontvangen. Zij zijn onafhankelijk, zelfstandig, en hebben geen verbinding met jeugdhulporganisaties, de Raad voor de Kinderbescherming, pleegzorgorganisaties of jeugd- en wijkteams.